tossikannesi Bu nasıl oluyor biri tarif versin ya.😂 Benim tosbik oğlan kucağımda zor duruyor bırak uyumayı. Ayakları elleri popo hiç durduğu yok ki doğduğunda beri böyle hep merak ederim memede bebek nasıl uyur. Hatta öyle ki zor zabdettiğimden yatarak emziriyorum 🙈
Emne tossikannesi valla canım memede uyuyoruz yataga sırtı değer değmez uyanıyor illa memede uyuyacak
omerege2210 tossikannesi Benim bebeğim de memede uyuyor. Büyüdükçe ve kilo aldıkça çok zorlaşıyor ama 😊
Aselmira_26 tossikannesi tam suan bu pozisyondan yaziyoruz 💗 uykusu varsa emerken uyuyor uykusu yoksa emer karni doyar ve oynamays baslar 💗💗
BonitaDau Benimki de memede uyuyor hatta şimdi de uyuyor, yatağa yatırınca ağlıyor hemen. O kadar gıcık bir şey ki eve misafir gelince içeri gidiyorum gelmiyosun diyolar sosyal hayat 0 şu an çok zor aç olsa bile hemen memede uyuyor içmiyor doğru düzgün🙁
tossikannesi BonitaDau hımm o sıkıntı ben ayakta sallıyorum emzirip gazını çıkarıp ayağa alınca uyuyor her yerde uyur ondan daha iyiymiş demek ki 🙈
omerege2210 tossikannesi Kesinlikle çok güzel 😊 Ama tabi bu güzelliğin zorlukları da var. Mesela misafirliğe gidince veya sana misafir gelince sen başka odada emzirme modunda oluyorsun 🤓Ben hamileyken emzirebilmek için çok dua ettim. Ayrıca yeni doğduğunda 3-4 gün kadar meme reddi yaşadık, o yüzden şu anda misafirler hiç umurumda bile değil. Önemli olan oğluşumu emzirebilmem 🥰
BonitaDau tossikannesi Kesinlikle daha iyi seninki, dışarda eziyet oluyor çok garip gece daha bi eziyet zaten memede uyuması🙁