hfzhnf nevermore bebeğim alerjik olduğu için Golden Gold kullanmıştım gaz problemi olmadı kakasında da bir problem yoktu ama maalesef kilo alımı da yoktu Bebeğimin tekrardan alerjik mama evolvia rp2′ye geçtim bunu da zaten alışması çok çok Zaman Aldı çok zorlandım ama alıştı ama Golden Gold anne sütüne yakın en iyi mamalardan diyebilirim
nevermore hfzhnf biz de bir süre süt alerjisi yaşadık, neocate kullandık 2 ay kadar, evolviayı da bi kutu denemelik kullandık kesinlikle içmedi. Bebeğiniz tadını seviyorsa maşallah 🧿
hfzhnf nevermore neocoteyi hiç icmedi çok denedik buna zor alıştı zaten öle severek yemiyor genelde ek gıda veriyorum hep