1Elisaninannesi Selam anneler aranızda bu saç renginden kullanan varmı boyatmayı düşünüyorum "da buğday tenliyim ilk defa saçımı boyaticam omzuma kadar kesip boyatmayı düşünüyorum acaba çokmu açık olur yüzüme rengi
Zumra_Fatma 1Elisaninannesi ben de ilkdefa sacimi boyattim ve ombre yaptim cok memnunum ve kat verdim tesetyurluyum de gayet iyi
kivircikannesi 1Elisaninannesi Soğuk renkleri ben de seviyorum ama birkaç yıkama sonrası pek böyle kalmıyor. Biraz da makyaj istiyor yoksa yüz soluk duruyor. Güzel seçim. Yakın zamanda bu renge benzer boyattım ☺️
laviniia 1Elisaninannesi çok iyi bir kuaföre boyatmanız lazım. Siz bunu gösteriyorsunuz onlar anca böyle oldu diyip saçma sapan bir şeye boyuyorlar
1Elisaninannesi Zumra_Fatma bende tesettürluyum yani bu rengi yapmayı düşünüyorum ne kadara boyadınız acaba
3315 Zumra_Fatma vay cok ucuz ya hangi şehir geleyim hemen 😂😂😂bende istiyorum ombre ama cok pahallı diye yaptıramıyorum
kucukprensannesi Zumra_Fatma nerede yaşıyorsunuz bende saçımı boyatmak istedim bana 4000 tl dediler 🥲
1Elisaninannesi kivircikannesi teşekkür ederim bende yaptırmayı düşünüyorum da yani kızılda istiyorum fakat akiyormus
Zumra_Fatma 3315 ama acayiiip sqcim acidi yaa krep atiyorlar acilana kadar gozumden yass geldi 5 6 saat surud
3315 Zumra_Fatma aaa hemde mersinde bende mersinliyim memleketim merain martta gelip boyatmayı düşünüyordum valla 😂😂 hangi kuaförde boyattın ya
Zumra_Fatma 3315 siz nerede oturyyorsunuz haha annem gilde mersinde bnde arada mersine gidiyorum mersin merkez yalinayak mahallesinde belki yakindir
3315 Zumra_Fatma bakayım bir instagramdan duymadım adını hiç ama her kuaföre güvenip yaptıramıyorumda onuda arastırayım birde ucuza yapmıs baya 😂ben burdura gelin geldim mersin yenişehirde oturuyordum annemler hala orada yalınayak biraz uzak 😂