Emzirirken hacamat yaptıranlar var mı acaba bi sorun oluyor mu?
prenses_prens bende yaptıracam inşallah. Bir sorun olmaz dedi yapacak olan kişi.
prenses_prens ben yaptırıyorum hatta yeni yaptırdım. süt kalitesini artırdığı söyleniyor
Ben yaptırdım bı sıkınti olmadı
Seri42 eşim yapacak o da öyle dedi de birşey olmaz diye cesaret edemedim🙈
kelebek_17 ya bunu hiç duymamıştım çok iyi o zaman