tbrmn canım değerleri kendin mi degerlendirdin?? Doktor gördü mü? Bende oğluma 6 aylıkken kan testi yaptırdım doktora gitmeden önce özel hastaneye götürmüştüm kendi sitesinden değerlere baktım bir çok değer referans dışı çıkmıştı. Aynı böyle bir şekilde losemiye çıktı yolum. Sonra hemen doktora gittim doktorda bana referans değerlerin yetişkinlere göre olduğunu bebeklerde oglumdaki değerlerin normal olduğunu söyledi. Yani lösemi çok ağır bir hastalık Allah korusun ama değerlerde 10 katına yakın oynamaa falan oluyor. Şu an annemde kanser onun kan değerleri de çok uçuk bir sekidle yüksek ya da düşük çıkıyo.