missniso Merhabalar yaklaşık 5 senedir bacaklarımda kaşıntı oluyor 2 kez doktora gittim bir tanesi kuruluktan dedi diğeri polyester vs giyme bir süre dedi ikisini de uygulamama rağmen asla geçmiyor sürekli olmasa da dönem dönem bu sorunu yaşıyorum genel olarak elim hep bacağıma gidiyor bazen farkında olmadan tahriş ediyorum hep yara bere içinde bir daha kaşımayacağım diyorum yaralar iyileşiyor derken tekrar sanki atak geliyor ve yine yara. epilasyon yöntemi olarak makina yada ağda yapıyorum bazen de jilet böyle bir sorun yaşayan var mı lütfen yazar mısınız önerileriniz nelerdir
beybiliko missniso bende de aynı durum var, kaşımaktan yara oluyordu artık, stresli iken direkt kaşınma başlıyor, kuruluktan oluyor benim, iyi bir nemlendiriciyi her gün sürersem sorun olmuyor, bu ara bioderma intensive baume kullanıyorum, oldukça memnunum