pinokyo07 Kızlar bazı günler sanki çocuk yaptığıma pişman hissediyorum kendimi,ama diğer kalan zamanlardada böyle hissettiğim için pişman oluyorum..Ara ara ağlamak geliyor içimden etrafımdakiler sürekli noldu noldu dedikleri için ağlayamıyorumda
edagunes pinokyo07 Ayn bende öyleyim bebeğim 10 günlük sürekli ağlamak istiyorum kaynanam da yanımda kalıyor daha ben ona bakıyorum sezeryan oldum uzmanınca acıktım diyor eşim de sürekli açım diyor artık olmadı deidm anne yemek yap ye ben nasıl yapayım kendisi sürekli kızı gile gidiyor bugün bni bırakıp parka giti daha üstelik kaynım gil yatiliya geldi zar zor iş yapıyorum ben bugün herkes parka giti eşime sen gitme diyorum abim car ayıp şöyle aşırı derecede bunaldım evin işine her şeye annem le ablam yetişiyor annem üst katımda çok şükür