17 aylık 9 saatlik bir gece yolculuğu yapmamız gerekiyor. Asla uzun süre durduğu yerde duramayan bi bebek nasıl olacak bilmiyorum. Çok da korkuyorum otobüsün içi genelde sessiz oluyor herkesi rahatsız etmekten de çekiniyorum. Çantaya birkaç tane oyuncak attım ama ne kadar oyalayabilirim bilmiyorum. Termosum çabuk suyu soğutuyor sıcak su nasıl bulacağım. Mola yerlerinde indirsem alıp başını koşacak otobüse bindirmek istesem çığlık kıyamet kopacak 😔 biraz fikir verebilir misiniz? Yanımdaki koltukta uslu uslu oturması için neler yapabilirim?