-Nirvana Merhaba, ben bir ev beğendim 10 kişilik hisse varmış ve imar yokmuş. Ama çok beğendim. Yanı hep o tip evlerle dolu. Sobalı 600m2 1,5 milyon tl. Sizce mantıklı mı almak
Marianne -Nirvana biraz önce posta açtın. Savuracak paranız çoksa savurun valla. Neden belalı evler buluyorsunuz?
-Nirvana Marianne Savuracak bir tl bile yok. Ben hiç anlamam bu işlerden hisseymiş imarsızmış bilmem ne sordum sadece
delirmeceler -Nirvana mantıksız siz ev almak istiyorsunuz geçen post açıldığındada herkes fikir beyan etmişti ufaktan biriktirin yada krediyle imarlı evlere bakın