kereminannesiyim Bebeğim 2 günlük bezinde kan gördüm çişinden geldiğini düşünüyorum bu durumu yaşayanlar var mı merak ediyorum ebe Normal olabilir dedi ama korktum
peruskam kereminannesiyim kan değil kristal süt yetersiz geliyodur bizdede olmustı mama takviyesi yapınca düzeldi
06690669 kereminannesiyim benm kızımdada 3 aylıkken felan olmustu ama kan gibi değildee bezınde pembemsı renkdeydi. Vucut susuz kaldıgı içinmiş hemşirem su ver biraz demişti. Daha sonra olmadı hiç. Arada su verin bebegınıze bırde mama verıyormussunuz suyu eksık etmeyin
ayberkartun kereminannesiyim kesinlikle ihmal etmeyin benim yeğenimde kanlı kaka vardı hastaneye gitti ve bagirsak dugumlenmesi olmus ve 5 günlüktu bagirsak ameliyatı oldu sakın ama sakın ihmal etmeyin
kereminannesiyim salakmisincemilee sık sık emzirmeye çalışıyorum çok sütüm gelmiyor mama takviyesi de yapıyoruz
salakmisincemilee kereminannesiyim benim kizimda da olmustu doktor mama takviyesi yapmami soylemisti bana da ben bir sefer gordum.sonra hic olmadi
kereminannesiyim salakmisincemilee mama takviyesini ne şekilde yaptınız her emzirmeden sonra verdiniz mi yoksa günde birkaç kez mi verdiniz
ayberkartun kereminannesiyim pardon ben kaka olarak okudum bir an eğer kakada kan varsa ihmal etmeyin ama çiş de yani bezde varsa çok normal pembemsi bir leke ise kristal diyor doktorlar normal yani