Arçelik benimki nişanlıyken eşimin arkadaşı orada çalışıyordu o aldı bize fabrika çıkışı 7500dü o zaman. Revizyonlu diye aldık ama şeytan kulağına kurşun hiç birşeyi yok 😃 dolap kuruluğunda kurutuyorum gayet memnunum. Bebeğinde bizimkilrinde günlükte kurutuyorum çekme yok ama ilk zaman havlusunun ufak bi fiyonku vardı onu koparmış ama çokta dert değil bir daha da olmadı zaten