SiprayiL Kızlar 54 gün önce sezaryen doğum yaptım. emzirmeden dolayı göğüslerim çok sarktı 🥲 korse falan kullanıyor musunuz önereceğiniz bir şey var mı?
Torpiktospa Kesinlikle toparlamıyor Dimdik slikon gibi olan 75c göğüslerim, Pörsümüş D cup oldu. estetik olucam inş..
SiprayiL Torpiktospa kendim zayıfım ama göğüslerim oldum olası büyüktü 85c. Şimdi daha fena oldu toparlayıcı korse falan fayda etmez mi ki?
Torpiktospa SiprayiL Bende 47 kiloyum. Maalesef yani deri sarktıysa o meme dokusu sarktıysa düzelmiyor