seda0212 benim bebeğim şu an 4buçuk aylık biz de 3.ayda böyleydik gece 3 e kadar uyumuyordu gündüz de aynı şekilde öncelikle geçici bir durum olduğunu unutmayın çok zorlu oluyor biliyorum onunla beraber ben de ağladığımı biliyorum.birkaç gün bu şekilde devam ettikten sonra refleksoloji masajı yaptım ayaklarına özellikle sırtına yüzüne o şekilde rahatlayıp daha kolay uykuya geçmeye başladı