Mrsbayan Kızlar 8 gün gecikti adetim. Hamile de değilim 6 aydır düzensiz adetim var geçen ay da 2 gün lekelenmem oldu bu ayda adet olmayınca çok şiştim rahatsızım. Acaba eczaneden söktürücü alsam bi sakıncası olur mu?
Nurcan03 Mrsbayan doktora gidip sebebini öğrenseniz daha sağlıklı olur. Ayrıca doktorlar lekelenmeyi de adetten sayıyor. Bence önce muayene olun. Vardır illa sebebi ona göre ilaç kullanırsınız. Geçmiş olsun.
ArvenMom Mrsbayan eczaneler reçetesiz vermiyor malesef bende almak istedim vermedi tanıdık olan eczaneden rica edip aldım kadın doğuma gitmeniz gerekiyo demişti eczanede ki eğer tanıdık varsa alın ben kullandım işe yaradı ama benim insülin direncim var o yüzden olamıyordum siz bi doktora görünün isterseniz
gulin73_ Mrsbayan bende öyle kafama göre alıp kullandım işe yaramadı kadın doğuma gittim bi ilaç verdi bi kaç gün içinde etkisini gösterdi