Zeyyyynep eyluladenn ocean kullanıyorum gayet memnunum bebeğim sağlık ocağının verdiğini kusuyordu bunu severek içiyor hemen açıyor ağzını
tuba6906 Bebeğime iki gün kullandım resmen huyu suyu değişti sürekli ağlayan huysuzlanan bir bebek oldu. Ocean kullanıyorum şu an
cataasya Bestiron aldım ben de. Sağlık ocağının verdiği berbat yaptı bebeğimi gaz vs. Bugün ilk kez denedim bakalım.
eyluladenn Zeyyyynep evet bizde 2 gün kullandık içtiği gibi kusuyordu. Gün boyu huysuz oluyor. Ocean markayı deneyeceğim bende teşekkür ederim