Mlk16 Çevremde 16-17 aylık bıraktıranlar da var, 3 yaşını geçerken bıraktıranlar da. Kızım 22 aylık şu an, 2 yaşında önce memeyi sonra biraz zaman geçtikten sonra bezi bıraktırmayı düşünüyorum ikiside zor süreç. Sizler ne kadarlıkken bıraktırdınız?
beyser Mlk16 27 aylık biraktrdim ben çocuk belli işaretler vermesi gerekir sana ondan sonra hazır olduğunu anlıyorsun zaten
Kuzularinanasi Mlk16 buyuk kizim 24 aylikken birakti.kucugum 3 4 aydir cikarmak istiyor ama suan hem konusmasi hem de ay olarak fiziksel okarak hazir olmadigini dusunuyorum 24 ay olmadan cis tutma kaslari tam gelismemis oluyor.24 ayini beklicem hem havalar da isinmis olur.o surecte cunku surekli klozete git gel otur kalk altinda kulot dolaniyor olcak usumemesi lazim.suan 20 aylik.mayis da baslariz 24 ayina girerken diye dusunuyorum
Linaamom beyser benim kızım 21 aylık bez bağlatmak istemiyor zorla oyalayarak bağlıyorum bkaç gündür de kaşınıyor diyor ağ tarafı acaba bunlar bırakmak istediğine dair işaret mi yoksa 2 yaş sendromu mu☺️
tatlibiranneo Mlk16 2,5 yaşında hic belirti yok başlamak istedim ama o istemedi bende zorlamadim hazır olmasını bekliyorum hiç hazır olmayacak gibi geliyor bana
Poncikkkk Mlk16 ben daha bıraktırmadım yaza kısmtse inşallah şu anda 24 aylık önceden bırakmak istedim ama kaka ciş demeyi bilmiyordu altına yaptığında rhatsız olmuyordu nu aralar kaka yaptıktan sonra söylüyor kaka diye yada rahatsız oluyor inşallah böyle devam ederse yaza bırakırız Memeyi 16 aylık falan kestim kaynana terörü olmasın diye aniden karar verdim ve kestim
Poncikkkk Mlk16 uf ya gıcıklar bendeki daha sütten kesmeden diyordu ki sütten kesecem karpuz zamanı bol bol karpuz yedirecem diyordu Adanalı benm kaynanam onlar bir ara Adanaya gittiler o arada aniden karar verdım kestim sırf biz sayemizde biz kestik demesinler diye malesef biraz erken kestım aslında 2 ay daha emzirebilirdm onlarn cenesi yüüznden kestim
Burcum17 Mlk16 Aynısından bndede var onunkiler 9 aylık bırakmışlar 😂😂bnm kızım 19 aylık hergun söyleniyor
FerideDeniz Mlk16 büyük oglumda 24′te emzirmeyi sonlandırdım. 25. Ayda tuvalet eğitimini vermiştim. Şu an 23 aylık ikinci oğlum. Onda da aynı aylarda olur diye düşünüyorum. Sinyalleri veriyor çünkü.
egeemm FerideDeniz ne gibi sinyaller veriyor canım? Benim oğlumda 21 aylık çiş falan diyor klozeti falan biliyor ama sanki çiş yaparken bilincinde değil gibi
__brna__ Sontvbukucu benimde 22 aylık şuan tam kızım. Yavaştan biraktirmak istiyorumm. Önceliğim lazimlik alıp klozetin yanına koymak ve ben girdigimde onunda arkamdan gelip gormesine izlemesine izn vermek. Çünkü taklit ederek izleyerek çoğu herseyi yapiyorlar en azından benim bebeğim kesinlikle oyle. Sonra konusarak anlatmaya başlicam. Sizin bana süreçte önerileriniz,tecrübeleriniz nedir acaba? Paylasirsaniz inanın çok mutlu olurum🙏♥️