Geç oldu ama inanın güç olmadı 2 günde bıraktık bezi. 3 yasında ama allahım nasıllll bi mutluluk kocamn bi yük gibiydi ona da bana da cevremdekiler kına yakabilir artık 😂😂😂 bıkmıştım insanların geç kalmışsın demesinden. Korktuğum gibi olmadan bıraktık o kadar mutluyum ki anlatamam 😂😂 allahım kolaylık versin eğitim sürecinde olanlara 😘