Eylulbusrasamet Merhaba kızlar biz bu sene kayseri develiye taşınmayı düşünüyoruz da orası nasıl sizce çok tedirginim 1 kızım var 2 yaşında kreş okul dönemi falan başlayacak ilerleyen yıllarda sizce okul mahalle vb önerileriniz var mıdır
1ogrencianne Eylulbusrasamet merhaba develide yaşıyorum. Taşındınız mı? Güzel bence develi. Birçok kreş var.
Eylulbusrasamet 1ogrencianne merhabalar ya kusura bakmayın uzun süredir koşturmacalı bir dönemdeyiz de buraları iyice unuttum bu ay sonu geleceğiz inşallah
Eylulbusrasamet 1ogrencianne 1ogrencianne merhabalar ta yeni gördüm mesajınızı kusura bakmayın çok kreş vardı ama bana yakın olanlar hoşuma gitmedi bilgem kreşi çok hoşuma gitti fakat bana uzak kaldı bu sene erteledim kreş işini Ocak gibi kardeşi olacak nasip olursa onunla zaman geçirebiliriz evde sıkılacak durum olmayabilir diye düşündüm o yüzden doğumu bekleyeceğim
Serife00 Develi değil de merkez olmaz mı ? 😅 Gayet güzel şehir ve ilçe Erciyes’e de yakınsınız develi cıvıklısını yer serin serin oturursunuz :) merkeze indiğinizde de aklınıza gelecek her türlü kuruma kolaylıkla ulaşırsınız.