Çok geçmiş olsun biz de yaşadık aynı durumu lütfen kendinizi suçlamayın siz çok iyi bir annesiniz ,evladınız için sizin kadar kimse enduselenmez onu korumaya çalışmaz.Bu insanlık hali olabilecek bir hata , bebeğinizde uzun süre uyuma halı fışkırarak kuelsma veya göz kayması gibi tepkiler yoksa müdahale etmiyorlar çünkü tomografi çekilmesini istemiyorlar sadece 2 saat kadar uyutmayin bize bunlar soylenmisti