Bende içiyorum. 8 ay içmedim erken doğum yaptım bebeğim kuvöze girdi sıkıntıdan başladım malesef. Görümcem eczacılık okuyor geçen ders çalışırken ders notlarında sigaranın süte yok denecek kadar az geçtiği ile ilgili bir ibare okuduk bi nebze de olsa içim rahat etti ama yine de abartmıyorum.