sze_ cansukaan belki doktorunuz önermiştir bilemem ama başka doktora da mı sorsaniz 1 aylık için çok erken değil mi zararı dokunur bence 🙆
twinsmomm2 cansukaan 1 aylıkken günde 3 defa 3 Damla kullanıyorduk kesmedi arttırdı doktor dozu 7 damla kullanıyoruz şimdi ama sapsimplex ile beraber probiyotik de kullanmanız lazım tek başına fayda etmiyor