ftssaden Kizlar adetim 4 ocakti 9 unda bitti 14 ünde eşimle ilişkiye girdik ve korunmadik . Ben hala adet olmadım 2 kere test yaptım evde negatif çıktı ama hala adet olmadım sizce hamile olmuş olabilir miyim