melikee_80 2.5 aylık bebeğim var ne gece ne gündüz uyumuyor sürekli sallıyorum böyle durumda olan var mı
beceriklianne42 melikee_80 bende bekleyim surda ayakta sallarsam iyi bıraktığım an uyanıyor ayaklarım acıyor artık. Yataga koyuyorum 10 da uyanıyor
kbrtknsrra merhaba benim kızımda 2 aylık saat 10 dan sonra uykumuz olduğu halde saat 4 lere kadarasla uyumuyoruz. Aralarda uyudu sanıp yatağına koyuyordum ama şiddetli şekilde ağlayıp uyanıyor ve saat 4 leri buluyor.
kbrtknsrra pinar_001 Merhabalar biz 4 aylık olduk biraz biraz düzeldi ama günü gününü tutmuyor maalesef. Bi gün 12 de uyuyup sadece bir iki kere kalkıyor bazende bi bakıyorum saat başı ağlayarak kalkıyor durmuyoe uyumuyor. Bizde durumlar böyle 😒
lilasmomy beceriklianne42 yataktayken uyandığında nasıl uyuttuysam tekrar onu yapıyorum, sallıyorsam tekrar minik minik sallarım emzikle uyuduysa veririm. Pış pış sesi de iş görür
beceriklianne42 lilasmomy emzik almadı oglum maalesef bende beşik yavas yavas sallıyorum bazen işe yarıyor bazen işe yaramıyor 🤷🏼♀️