Kızlar bi akıl verin kafayı yicem kızım 15 aylık gün boyunca mütemadiyen aynı tonda ağlama modunda uzun zamandır böyle bu aralar biraz da hastaydı iyileşmeye başladı ama istediği olmayınca ağlıyor
Herşeye ağlıyor şaştım artık biri bişey desin ne yapmalıyım