irem12 Bugün karadut özü aldım. Ne kadar suya kaç kaşık koymam lazım. ? Her gün verilebilir mi.? Bilen arkadaşlarım bilgilendirebilir mi bebegşm 10 aylık. Hiç iştahı yok iştah açsın diye aldım öyle vaadediyolarda. Bagşıklıkda güçlendiriyormuş.
Sekeroglannn irem12 İştah olayına pek inanmıyorum ben açıkçası. Yine de faydalı olduğu için kullanıyorum. Bi tatlı kaşığını bi çay bardağıyla sulandırıp içirebilirsiniz meyve suyu niyetine ya da muhallebi yapıp içine yine bi tatlı kaşığı koyup tatlandırabilirsiniz. Ben bu şekilde kullanıyorum
caylavyu irem12 hergün içiriyorum kahvaltı yaparken meyve suyu yerine içiyor severek, iştah için net birşey söylenmez her bebekte farklı etki ama biz memnunuz, şifa olsun sizede
Sekeroglannn irem12 Bunun için bir şey diyemicem. Bazen üst üste verdiğim oluyor bazen vermiyorum yani yedikleri değişkenlik gösteriyor çünkü
idareedemem Oranı 5 e 1 yani 1 su bardağı karadut özü 5 su bardağı su.Su oranını artırıp azaltabilirsiniz damak zevkinize göre şifa olsun inşallah fayda sağlar benim kızım çabuk sıkıldı bıraktı içmeyi 🥲
idareedemem irem12 Hayır yani öyle bir beklentim olmadı sadece takviye amacli almistim. Beslenmesi aynıydı canım artış olmadı