NursahAda Bebeğim bugün 1haftalık oldu 2-3gündür nerdeyse her emzirme sonrası ya gazını çıkartırken yada dururken hıçkırık tutuyor emzirince geçiyor ama çok Emincede kusuyor bu normal bişey mi yada kötü bişey mi napmalıyım yardım 😔
[silindi] NursahAda sık sık emziriyorsanız ondan oluyordur bebeğiniz küçükse 2saattebir yeterli oluyor
esse2307 NursahAda midesi genişliyor, ve devamlı etmiyorsa o da yapar. Dik pozisyonda oturun bebeğinizi kucağınıza alın sırtına 2-3 dk boyunca vurun. Hıçkırık geçmeye başlayacaktır. Aynısını bende yaşadım
Bsr06 NursahAda benim ki yarım saat hıçkırıyor sinir oluyor birde 😂 hıçkırması iyi birşeymiş sindirim sistemi organlarının fonksiyonlarını düzgün yerine getirmesinden olurmuş.