Alfa_Mom Musmutlubiri ben daha önce çağrı merkezinde çalıltım canım o yüzden tecrübeliyim bu konuda ben sana özelden yazayim sen bana atarsın numarayı
Musmutlubiri Gonzalezz valla zoe biraz anket başına 11 tl ve günde 10 tane yaparsan şanslısın çünkü zor göründüğü gibi değil değmiyor yaptıgına yani