melo23 Merhaba sevgili anneler oğlum 1 yaşında 8.ayına girdiği zaman oğlum işime geri döndüm kayınvalidem bakıyordu şuan 1 yaşına girdi ama ağır bir hastalık geçirdi bende kendim bakmaya karar verdim hiç kimse anne kadar iyi bakamıyor ve işten ayrılıyorum kendim bakıcam oğluma kreş yasına kadar evden yapılabilecek işler var mıdır aklınızda önerebileceginşz fikirler iş fikirleri de olabilir gelire de ihtiyacım var ama oğlum için işten ayrılmak zorundayım
Musmutlubiri melo23 bende bakıyorum bu aralar anketör işleri var bilgisayardan yapılan part time şeklinde bende knu düşündüm arastrııyorum simdi yapan varmı acaba dhaa önce
balmom melo23 eğer elinizden el işi geliyorsa ona yönelin güzel kazançlar oluyor, amugrimi anahtarlık vs, sosyal medyadan da sayfa açarsınız,benim iğne oyası sayfam var çok şükür kazanıyorum bişiler
Maco_44 melo23 satışta iyiyseniz komisyonlu satış yapbilirsiniz. Şöyle mesela ben bebek ve çocuk ürünleri satıyorum siz de onları satıp kendi kârınızı koyarsınız ben kargolarkm. 150₺ sattıgım ürüni siz 300₺ datın 150₺ sizin olsun bu şekilde komisyonlu satış yaparakta para kazanabilirsiniz çevrenize eşe dosta
melo23 Musmutlubiri bende araştırıyorum protez tırnak eğitimi alıp evde yapmayo düşünüyorm artık bu tarz şeyler daha çok gündemde ve getirisi olan şeyler blog sayfam var ek gıda tarifleri paylaşıyorum onu geliştirmeyi düşünüyorum çağrı merkezi işi çocuk ile zorlayabilir yanında biri olmadan
Musmutlubiri melo23 çağrı merkezi değilde anketör işleri vae bilgisayardan yapılan 4 saat falan günde onu yapıcam sanırım bi denicem çocuk yarım gün okuldayken tam bana göre yani
Musmutlubiri asldrkk insanları otomatik arayarak sistemden anket soruları soruyorsunuz dolduruyorsunuz ne kadar anket yaparsan ona göre kazanıyorsun bende denemeyi düşünüyorum
Musmutlubiri melo23 ben şuanda sisteme kayıt oldum yarın başlıcam nasıl olucak bende görücem memnun kalırsam sizede öneririim
Musmutlubiri @melo23 @Alfa_Mom @Esmos3506 Whatsaptan gruba alıyorlar. Bilgisayar kulaklık varsa başlıyorsunuz anket işi sistemi bilgisayarınıza kuruyorlar ama ben bugün daha yeni başladım sistemi anca çözdüm. Mikrofonla ilgili sorun yasadım ama düzenli yapılırsa güzel gidiyor
Alfa_Mom Musmutlubiri anket başı ne kadar ücret alıyorsunuz benimde işe ihtiyacım varda çalışma düzeni nasıl sürekli çağrıda olmam mı gerekiyor nerden başvuru yapabiliriz
Musmutlubiri Alfa_Mom zor bir iş değil 4 saat sistemde olmanız yetiyor saatlerini kendinize göre ayarlayabiliyorsunuz. Anket başı 11 tl ama ben sesten dolayı pek yapamadım açıkcası ama kolay keyifli aslında