Nurnur41 Benim bal yanak beyin 23 Ağustos’taydı 1 yaşı 👼🏻 İlk yaşını öyle özel, anlamlı ve değerli kılacak şekilde anı kalması için eşim ile birlikte balonlar hariç tüm konsept kendi el emeğimizle tasarladık, bastık ve ürettik ♥️ İlham almak isterseniz veya fikir danışmak isterseniz tamamen buram buram el emeği kokan sade anne baba el emeği enerji dolu bir konsept 🔆♥️ Tek artımız bunların bazılarını yapabilecek makinelere sahibiz kendi işimizi kurma aşamasında olduğumuz için ürün denemelerini yaparken kendi oğlumuza da güzel bir anı bırakmak istedik 🥹 Biz sadece fotoğraf çekimi olsun diye evde anne baba olarak kendimiz yaptık, öyle büyük bir doğum günü yapmadık anladığında kendi nasıl isterse öyle yapmak istiyoruz o zamana kadar böyle ♥️
•”Happy Birthday” ahşap bayrak
•Pasta üstü isim süsü
•”One” yazısı ahşap
•Şapka
•Doğum günü pastası
