mommmy_ 20 günlük bebeğim gazdan çok fena ağlıyor kakasını yaparken acı çekiyo Çaresiz hissediyorum Nurse Harveys önerdiler nasıl ? Etkili mi ?
Elfgrn mommmy_ biz dogudugundam beri onu kullanıyoruz. Sabah akşam 10 ar damla halinde veriyorduk yani toplam 20 damla çok etkiliydi çok rahatlattı
Elfgrn mommmy_ normalde 1. Ay sonrası kullanılıyor. Bizde 28. Günde başladık ama hemşire bir arkadaş bunu cevaplarsa daha çok sancılı ise damla sayısını az tutarak verebilirsiniz yani ben öyle yapardım. Umarım daha bilgili bir arkadaş yazar ben kendim olsam yapacağımı söyledim
bal203 mommmy_ ben eczaneden aksam aksim 350 tl fiyati trendyolda orjinal indirimli yakaladik 160 tl ye iki sisede ordan aldim daha yeni başladık bu markaya ama verince sakinledi
alin0911 20 küsür günlükken başladık doktor günde üç 10ar damla demişti ama ben günde iki 10ar damla verdim mucize bekleme düzenli kullan youtube sevim Kuruçay çam gaz masajı yap bol bol bebişi sıcak tut