rabiaeso geceleri bizim ki 2 kere uyanıyor sadece ve emip hemen geri uyuyor. Gece çok sık uyaniyorsa acıktığından değil de meme alışkanlığından oluyormuş , yani keyfi meme istiyormuş efendim :))))) böyle bir durum varsa tekrar uykuya geçirmek gerekiyormuş. Gündüz iyi beslendigine eminsek gece 2 kere beslemek yeterliymiş. Birde rüya öğünü var bizde işe yaramadı daha çok uyandı ama sizde işe yarar belki. Örneğin her gece 3′te uyaniyorsa siz 2.30′da bebeği yatağından alıp uykusunu açmadan yani bebekle hiç konuşmadan odanın ışığını açmadan emzirip hemen tekrar yatağa yatiriyorsunuz, böylelikle daha uzun uyuyormuş ama bizde işe yaramadı yine aynı saatinde uyandı ve ağlamaya başladı ve yine emzirdim :))) belki sizde işe yarar