Alyanisa Bebeqim 2 bucuk aylık ve verem aşısı vurdurduk ara ara ateşi cıkıyor 39 bucuqu qördük qece uyumalımıyım başınımı beklemeliyim ?
NaimeYilmaz Alyanisa şuan düştü mü? Bence uyumayın sureklı takıp edın surup verıp dusa sokun koluna degdırmeden . Çok 39bucuk 🤷♀️
Reckless Alyanisa bencede ateş düşürücü verip normale döndükten sonra yatın en fazla 2 saatte bir kalkarak kontrol edin
Mermaid Alyanisa sakin uyumayin ates dusurucu verin dusmezse doktora gidin bakin bu donemde yilsek ates cok tehlikeli
TmyLina Alyanisa öncelikle ince bir tişört bırak üzerinde ve ateş düşürücü ver 1 saat içinde düşmezse ılık duş aldır ve yine kalın giydirme bu kez uzun kollu ince bi çıtçıtlı ile kalsın. Geçmiş olsun canim
Obsesifk Alyanisa benim eşimin ateşi çıktı geçen gece ben hiç uyuyamadım ateşi 37 olduğu halde sizin bebeğinizin şuan 39.5 tabiiki uyumayın. Başında bekleyin fitil verdiniz mi?