Merhaba güzel anneler 🙋🏼♀️ benim 15 ay 22 günlük oğlum var size bişey danışmak istiyorum ☺️ ilk kelimesi annu oldu sonra anni şeklin de ama bir dediği kelimeyi bidaha sürekli demiyor 12 aydan önce annu babav dede diyordu baba ve dedeyi bidaha hiç duymadık 1 yaşında yemek derken acı dedi yemek yedirmeye çalışırken yemem dedi ve diyecem diye bu kelimeleri kullandı ama 1 kere diyor başka demiyor bazen ara ara canı isterse anni diyor oda canı isterse başka yok daha yürümüyorda daha 15. Ayına girdiğin de emeklemeye başladı koltuk kenarında duruyor ama sıralamıyor normal mi bunlar ?