singlemother123 Keremim9095 aralıkta doğum yaptım . Ocak ayında 9bin, şubatta 13bin, martta 16bin aldım
Keremim9095 singlemother123 normalde maaşın askeri ücretin üstündemiydi canım Ben aralık ta yol yemekle birlikte 24 alıyorudm Ocakta yükseldi senin bu miktardamı yoksa düşükmüydü