ihsa Kızlar ben doğum yapalı 2 ay 20 gün oldu . Normal doğum yaptım lohusalık bitmeden adet oldum ondan sonra bı daha olmadım o belki normaldir ama kasıklarımda ağrı var nedendir acaba ?
Bal_arisi_ ihsa doktoruma sormuştum normaldir demişti rahim toparlandigi için oluyormuş yinede dayanilmicak bir agriysa doktora gorunebilirsin
Melek_EslemNur ihsa merhaba aynı durumu yaşıyorum şuan benim bebeğimde 2 ay 23 günlük valla adet sadece 15 gün önce 1 gün lekelenme oldu geçti şimdide ağrılar.var ay tekrar hamilelikten korkuyorum ya 😔 sizin sonuç noldu doktora gittinimiz
ihsa Bal_arisi_ gitmeyi düşünüyorum da hani başına gelen varsa ciddi bir şey mi degil mi öğrenmek istedim teşekkür ederim ☺️
ihsa Melek_EslemNur bende göbek kaldı bende tekrar hamilelikten korktum test yaptım bozuk çıktı testi yapar yapmaz leke geldi ve hastalandım böylelikle hem ağrının sebebini buldum hemde hamile olmadığımı anladım .
ihsa Melek_EslemNur Bence düzensiz olması normal doğumdan sonra fskaat siz yine de takip edin kendinizi
Melek_EslemNur ihsa ayy bu işin sonu yok ya ben yine suphelencem her ay herhalde ben daha olmadım bakalım ne olacak sonuu
ihsa Melek_EslemNur bende de öyle olacak galiba bu ay yırttık bakalım da korunuuorum ama güvenemiyorum çünkü bı yakinimiz baglattirdigi halde hamile kaldı yani
ihsa guldef doğumdan sonra hemen hemen her kadında olabiliyor demekki ya da hastalanicaz da onun belirtisi mi acaba bilemedim ama ben o ağrılardan kısa bir süre sonra adet oldum ve ağrı filan kalmadı