Kızlar kısa ve net. İş arkadaşlarım olsun, komşularım olsun sürekli yorgun görünüyorsun diyorlar. Tamam evet çok yoruluyorum ama yorgun gözükmek istemiyorum artık. İyi uyurum, bol su içerim, değerlerim iyi. Makyajımı çok hafif yaparım, saçımı genelde bağlarım. Bilmiyoruö artık üzülmeye başladım dışardan çok mu kötü görünüyorum acaba. Sizin yorgun gözükmemek için yaptığınız bişeyler var mı