KuzyAkn28 çook zor hem de. Bende de miyop ve astigmat var yıllardır hep kontrole gidiyorum kuruluk için refresh damla veriyorlardı hep ama rahatlamıyordum. En son bir profesöre gittim o gözümü kahverengi bir sıvıyla boyayıp baktı (ki ilk defa böyle baktı bir doktor) ve dedi ki 10 birim olması gereken sıvı sende 2 birim kalmış, görme kaybına dahi sebep olabilir bu kadar kuruluk. Restasis damla ve lenslere veda etmem sayesinde 7 birime kadar yükselmişti son kontrolümde ama doktorum 9-10 birim görmek istiyorum demişti. Hamilelikten dolayı tedaviyi tamamlayamayınca başa sardım sanırım, şuan istesem de lens takamıyorum 1 saat geçmeden yapışıyor resmen gözüme. Ben de tekrar kontrole gideceğim. Kuruluk için olan lazer uygulamasını hiç duymadım ama göz çok önemli ve benim bu tecrübemden sonra anladığım kuruluk hafife alınacak bir durum değil. Muhakkak takip et bu durumu, gerekirse yakınında uygun bir il varsa git baktır.