Bir dışarı çıkıyoruz her yeri merak edip bakmak istiyor anlıyorum keşif döneminde elimden geldiğince müsade ediyorum ama her yerde herşeye baktıramıyorum malesef olmuyor çünkü sakin davranmadığı anlar oluyor. Bu sefer engelleyip izin vermeyince itiyor,suratıma vuruyor, ısırmaya çalışıyor uzmanlarında dediği gibi bu doğru değil canım acıyor yapmıyorsun, izin veremem dedikçe çocukta pekişmiş gibi daha çok yapıyor elindeki şeyleri fırlatıp atıyor düşünün bir mağazada eline almaması gereken birşeyi bıraktırmaya çalışıyorum önce bak bu kırılabilir hadi bana ver diyorum tabi vermiyor inatlaşıyor kırılacak birşeyse mesela elinden artık mecbur alıyorum bu sefer bu dediklerimi yapmaya başlıyor. Görmezden mi gelmeliyim biz yapmıyorsun dedikçe daha çok yapıyor normal zamanda sorun yok istediği şey olmasın verdiği tepkiler böyle