Piritoiya Prensesannesii44 merhabalar notları çok güzel banada mail atma imkanınız var mı çıktı alsam🙏
AegeansMom Prensesannesii44 ay hazırlanırken resmen zevk alınmış notlar😂 bu kadar özenli ders notu görmedim inanılmaz🙏🏻🙏🏻
Deletedmom104 Prensesannesii44 Notları aldık sıra çalışmaya fırsat bulmakta akdmakska Teşekkürler bu arada 💘💘
niluna Prensesannesii44 çok güzel süslenmiş teşekkür ediyorum 🌺bende bir tarihçiyim bakıcam tek tek 😊
Prensesannesii44 Avesila notlar bir tarih öğretmeni arkadaşın ama bende kullanıyorum kalemlerden memnunum♥️
Avesila Prensesannesii44 Ben hazırlanmıyorum, atandım. İnşallah darısı sizlere ❤️ Bende almayı düşünüyorum kalemlerdende kullanan birisini görünce sormak istedim.
Prensesannesii44 narin1anne ben kendime lazm olanları almıştım tekrar için bu kadar. Ben evde yazıcıdan çıktı alıp kitap haline getirdim geri kalanı o şekilde var elimde görsel olarak bunlar vardı atmak istedim faydalanan olur mutlaka diye
Prensesannesii44 Avesila atanmanıza çok sevindim 😍🤲 kalemler güzel ben beğendim şans verilebilir bence
Prensesannesii44 gamzes-26 ben konuları bütün derslerde bitirdim genel tekrar ve kamp yapıyorm Ramazan hocayla çalıştım tarihe günay hoca ile genel tekrar yapıyorum 😍