Deletedmom812 8 bucuk aylık oğlum sadece Anne sütü alıyor tabi ek gıdayada gectık ama bu sıralar çişli bez sayımız düştü bende anlamadım hergun 1 kere kaka yapıyor. Sütümde var yani hala goguslerım doluyo yani sıvı alımıda a az oldugunu sanmıyorum bende merak edıyodum