Merhaba güzel anneler, özel sektörde çalışıyordum bebeğim olunca ücretsiz izne ayrıldım bitince çalışmayı düşünmüyorum hem bebeğime bakacak kimse yok hemde çok küçük bırakmak istemiyorum. Bu durumda işten kendi rızamla çıkmış olacağım bu yüzdende tazminat filan vermezler zaten aşırı cimri bir firmaydı. Ama tazminatımı verin diyeceğim yinede vermezlerse eğer işten beni kendileri çıkarmış gbi gösterselerde bende tazminat almasam bunun karşılığında. Bu şekilde başvursam işsizlik maaşı alabilir miyim bilginiz varmı?