Bebeğim 2 aylık bazen geceleri uyuyor bazen hiç uyumuyor ağlamıyor sesi çıkmıyor gözünü mübarek kirpmadan sabaha kadar duruyor gündüz olduğun görünce uyuyor ve bu’nu dün gece yaşadım merak ediyorum neden böyle oluyor 2 ay 2 günlük olduk acaba 2 ay atak donemlerimi yaşıyoruz birde ben ışık açık şekilde uyutuyorm onun etkisi olabilir mi birde bazen böyle yapıyor sizce normal mi dediğim gibi ağlama vs gibi şeyler yaşamıyoruz