Niisaa Merhaba oğlum 1.5 yaşında yanağında bir tane sivilce cıktı ucu beyaz biraz şiş sebebi ne olabilir dokunuyorum acımıyor belli keyfi bozuk değil daha önce yaşayan varmı
Asya3870 Niisaa benim kızımda da var şuan 21 aylık. Pek önemsemedim bnde ama burda bekleyeyim yinede. Bilen biri çıkar belki
Niisaa Asya3870 doktorum ile görüştüm normal olduğunu söyledi günde 3 kere bebek şampuanı ile yıkayıp serumla temizle dedi 1 hafta geçmezse gel dedi krem verelim