Ecenur0 Oğlum 15 aylık işaret parmağı ögretmemiştim aslında her dediğimi anlıyor ve yapıyor istediği şeyleri eliyle gösteriyor işaret parmağını nasıl öğretebilirim İşaret parmağı göstermeme bi sorun mu ?
A2B4 Ecenur0 Canım şuan kullanması gerekiyor 15 aylık… 18 aya kadar bekle kullanmazsa pskytr git derim. Buketle bıcır bıcır sayfasına gir derim orada gösteriyor
Ecenur0 A2B4 bakayım canım pskytr neden götürmem gerek yani daha doğrusu ben hiç göstermedim bugün bi yerde okudum şimdi dikkat ediyorum öğretmeye
A2B4 Ecenur0 İşaret çok önemli 18.aya kadar çünkü otizmli veya baska bir skntisi olan çocuklarda olmayabiliyir canım sabri herguner ins.takip et derim çok önemli