Çok hareketli heryerden tutunup kalkıyor birlikte gün içinde çok eğleniyoruz ona şarkı söylerken yüzüme bakıyor dinliyor fakat sadece bağırıyor babıldamıyor ve ismine bakmıyor ve ken di kendine oynamayı seviyor normal mi çok uzak davranıyor bana Alkış bay bay yapmıyor