Egenin_pamugu İlk banyosunda ölçmüştüm 37° de yıkadım baktım bebeğim de ağlamadı hep öyle devam ettim, ölçmüyorum artık kontrol ediyorum dirseğimle sıcaklığını öyle yıkıyorum