nanelisekerr_ Beslenmeden sonra uyuyan bebek 3 gündür uyumuyor, dalıyor uyanıyor vs. Normal mi ya ? Gazı da çıkıyor ama…
Xr4bia nanelisekerr_ biz de 20 günlüğüz, bir geceleri dalıyor 2 saatte bir uyanıyor onun dışında gündüz dalmıyor uyanıp uyuyor sürekli. Normaldir diye düşünüyorum
CaninannesiCemre nanelisekerr_ Bu kadar sık uyanmaması lazım 1 aylık bebişinn çok klasik olcak ama karnı mı aç acaba
nanelisekerr_ CaninannesiCemre hemsire 100 cc mama ver dedi verdik kusuyor. Anne sütü az zaten. Sanırım doymuyor evet.
nanelisekerr_ 01012024 3 saate bir. Hatta kuvezde kaldı bebeğim hemşireler 120 de içiyor dedi ben şaşırmıştım.
aysimamomy nanelisekerr_ 3 saate bir mi uyanıyor benimde bebiş 38 günlük 60 CC ver dedi doktor fazla isterse gene ver dedi 90 veriyorum ben 90 ı içiyo arada 60 içiyo benim bebegim çok sık uyanıyo tavşan uykusu gibi açlıktanmı uyanıyor dersiniz ccsinimi çoğaltmak lazım
nanelisekerr_ aysimamomy doktoruma yarın soracağım ama sanırım öyle. Açlık belli eder emzik verince istahli emiyor benimki anlıyorum
aysimamomy nanelisekerr_ Emzik emmiyor pek çok sık uyanıyor 90 CC veriyorum acaba yetmiyomu ki bide 100 ccyi normal biberonla mı yoksa yavaş akışlı mı kullanıyorsunuz bizimki yavaş oldugundan ya uyuyakalıyo yada emmeyi bırakıyo
nanelisekerr_ aysimamomy yavaş akış kötü ya. Ugrastiriyor. Size plips aventin küçük boy biberonunu öneririm mama vermek basitlesti onunla. Ve çok iyi. Gazi yoksa bu arada duymadığı için uyanır tabi hırçın bir uyanma ise.