Prenses_Liya Kızlar çamaşır Makinesi alacam 6 yıl Sözde Beko kullandım olmuyor artık tavsiye edebileceğiniz bir marka varmı ve kurutma özelliği olandan mı alsam Eşim onlar erken bozuluyornuş diyor
biranneningunlugu5 Prenses_Liya arçelik önerebilirim. Ben çok memnunum. Ama hem kurutma hem çamaşır makinesi özelliği olanlar genelde daha erken bozuluyor 🤷♀️
aysmezel Prenses_Liya eşinizin dediği doğru. Sadece yıkama özelliği olan Altus marka 10 kg kullanıyorum çok memnunum
alparslan1_ Prenses_Liya tüm beyaz esyalarım kurutma hariç arçelik çok memnunum. Diyelim ki zamanım yok beklemeye vs kısa programı bile uzun program gibi yıkıyor atıyorum mis gibi çıkıyor.
Prenses_Liya alparslan1_ Evet Arçelik Beko dan bende normalde memnunum ama benimki niye böyle erken bozuldu bilmiyorum şans