25 aylık olacak oğlum, Mama + emzirme devam ediyorduk. Geçen ay kontrolünde mamayı bırakalım dedi doktor, yerine süt vs verebilirsiniz dedi..ben de kefir yoğurt vs veriyorum inek sütü içmedi hiç dedim. Mamayı da akşam saatlerinde ya da öğlen veriyordum bir anda bıraktık. 1 haftadır da sormadigi için vermedim, az önce istediği bir şey için ağlarken mama istiyorum dedi , bir ölçek kalmış onu da yaptım içmedi. Bu durumda bırakmış mi oluyor ve Sizce yanlış mı yaptım, kademeli azaltmış olmadım ama. Mama da bitti tekrar alıp kademesi bırakmak da saçma olur sanirim