Merhabalar, bebeğim bugün 13 günlük oldu ve henüz göbek bağı düşmedi. 3 gündür de hafif sarı bir akıntı var bugünde dibinde kan vardı çok minik. Çogu kurudu ama hala düşmedi. Dün sağlık ocağına götürdüm hem doktora hemde hemşireye gösterdim düşmek üzere korkulacak birsey yok dedi. Ama içim rahat değil. 3 gündür düşünüyorum sürekli. Sizlerin de geç düşen oldu mu? Düşme sırasında sarı akıntı veya az miktarda kan akan oldu mu???